نازلی طهورا نازلی طهورا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

❤❤ نازلی قیزیم طهورا ❤❤

نظرات (30)

خاله جونی
9 بهمن 91 20:58
دو نهال بارور در باغ دین روئیده شد یاسهای آسمانی در زمین روئیده شد نخل سبز در سرزمین مشرکین روئیده شد لاله در باغ دل اهل یقین روئیده شد ولادت پیامبر اکرم (ص) وامام صادق(ع) بر شما مبارک
مامان آی سل
10 بهمن 91 20:46
سلام. تو چقدر نازی ،19 ماهگیت مبارک عزیزم.


علیک سلام
چشماتون ناز میبینه خاله جون
ممنووووووووووووووووووووووووووووووون
مامان فرشته ها
11 بهمن 91 14:29
sghl از آشنایی با شما و دختر نازتون خیلی خوشحالم خدا حفظش کنه
اول شدن وبلاگ خوشگلش هم مبارک باشه با داشتن همچین مامان خوش ذوق و هنرمندی اگر اول نمیشد جای تعجب بود
دوست دارم که من و شما با هم و کوچولوهامون با هم دوستای خوبی باشن
افتخار میدید؟
خوشحال میشم به اون یکی وبلاگمون هم سر بزنید:www.golhaye-behesht.persianblog.ir


sgh علیکم
من هم از آشنایی با شما خوشحال شدم عزیز
از لطفت بینهایت ممنونم
حنما عزیزم

مامان پریسا
11 بهمن 91 22:35
سلام خانمی.
ممنون که به یادمون بودید.
راستش بارها بهتون سر میزدم ولی مطالب رمز دار و کامنت هم غیر فعال بود.دیگه من هم نا امید شدم.
خوشحالم که تونستم بخونمتون.


علیک سلام عزیز
ما همیشه به یاد دوستان هستیم
مامان فرشته ها
12 بهمن 91 0:13
ممنون که دعوتم رو قبول کردی دوستم
با افتخار لینکتون کردم
بوس واسه طهورا جون


مامان دخترا
12 بهمن 91 0:54
سلام خانومی.تولد 19 ماهگی گل دخترت مبارک.ممنون که به ما سر میزنی.با اجازه لینکتون میکنم و اگه دوست داشتی شماهم دخترای منو لینک کن.

علیک سلام عزیزم
ممنونم

مامان امیرحسین
12 بهمن 91 13:31
سلام.همیشه اینجا دنبال جایی می گردم تا بنویسم :
عروسک خیلی دوستت دارم.


مامان فاطمه حسنا
13 بهمن 91 20:21
سلام.
امیدوارم که خوب و خوش باشید.
همه جوره تبریک می گم. 19ماهگی و عکس و ...


علیک سلام
همه جوره ممنونیم خانمی
مامان سویل
14 بهمن 91 1:33
19ماهگیت مبارک خوشگل خاله


مرررررررررررسی
مامان اریا
14 بهمن 91 11:11
سلام مامانی
کمک میخوام
میشه بگین چجوری واسه دخملی تقویم درست کردین؟
مرسی


علیک سلام خانمی
اگه منظورتون تقویم سال نودو یکه سفارشش داده بودم
یکی از دوستام درستش کرده بود
زهرا (✿◠‿◠)
14 بهمن 91 16:36
سلام...
ماشاللا به دخمل ماهتون!
وبلاگ قشنگی دارین!
شمارو از ویترین نی نی وبلاگ پیدا کردم!
از آشناییتون خوشحال شدم!


علیک سلام
شما لطف دارین عزیز
منم همینطور
سمیرامامان پرنیان
14 بهمن 91 19:18
مرسی مامانی عزیز که به وبلاگ جوجوی منم سر زدید

وظیفمون بود خانمی

نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
15 بهمن 91 1:21
سلام.
منم مامان طهورام.


علیک سلام
به به !به به !
منور فرمودین همنام جان!
منجی
15 بهمن 91 6:24
سلام....وبلاگ بسیارزیبایی دارین......به منم سربزنید..........منولینک کنیدولوگوی منوبذارین به وبلاگتون وخبردهیدمنم شمارولینک کنم....آشنایی باشماباعث افتخاره.........منتظرتم.....


امیر مهدی و عمی
15 بهمن 91 14:50
سلام مامانی مهربون
خیلی وبلاگ خوبی دارید از همه خوبتر نازنین دخترتونه
خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنید
اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرمون کنید


علیک سلام عزیز
ممنونم از لطفتون;-
بروی چشم.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
16 بهمن 91 0:56
سلام مامان طهورا خانوم.
نه والا به خدا راستش یادم نمیاد!


یعنی آلزایمرو شدم رفت پی کارش؟یعنی دیگه هیچ امیدی بهم نیست؟یعنی الان با این اوصاف دیگه با ما دوست نمیشین؟



نفرمایین خانمی!
تازه شما رو پیدا کردیم
بفرمایین چایی در خدمت باشیم

ضمنا دوس دارم با دوست تو که دوس داره با دوست من دوست بشه دوست بشم دوست داری با دوست من که دوست داره با دوست تو دوست بشه دوست بشی

منجی
16 بهمن 91 6:47
سلام مهربون خوبیخیلی ممنونم لطف کردیاینم لوگوی منه خواستی بذاربه وبلاگت...باافتخارلینک شدی








علیک سلام
خیلی ممنونم
منجی
16 بهمن 91 6:49
راستی شما ترک هستی؟؟؟اهل کجاییمن ماله مشگین شهری هستم.....


بله
تبریزلیوخ
مامان سویل
16 بهمن 91 8:50
سلام خانوم خانوما ما اپیم بیایید وایده های قشنگتونو برامون بنویسید ممنون


چششششششششششششم
مامان فرشته ها
17 بهمن 91 23:01
ممنون که به من سر میزنی عزیزم



مامان سویل
18 بهمن 91 7:01
عزیزم بی زحت برو خصوصی


مامان سویل
18 بهمن 91 8:16
بابا تو دیگه کی هستی عاشقتمممممممممممممممم
ایناهم واسه طهورایی


ارادتمند دوستان
مامان طهورا عسلی
19 بهمن 91 2:34
سلام . من یه کمکی از شما دلگیرم البته مهم نیست . اما چیکارش کنم دله دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


علیک سلام
ای به فدای اون دل گیرت!
اما آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ثمین
19 بهمن 91 4:13
سلام طهورا جون
من ثمین سادات هستم ،قالب وبلاگ منم همینطوریه
توخیلی نازی ها
اومدم به وبلاگم دعوتت کنم ،میای دیگه
راستی اسم منم جز لینک دوستات میزاری
آخه وبلاگ من تازه درست شده وزیاد دوست جون ندارم


سلام ثمین جونم مرسی از تبریکت
از دعوتت هم ممنونم حتما میام پیشت
مامان ثمین
19 بهمن 91 4:19
عزیزم میشه راهنمایی کنید که اون صفحه اول وبلاگ که ثابت هستش روچطوری میشه درست کرد ممنون میشم


منظورتون بک گراند هست؟!
میگم براتون
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
20 بهمن 91 0:21
چرا نی نی وبلاگ شکلک بوس نداره؟
میخواستم بفرستم برای طهورا.


بفرما خانمی اینم بوس
برای هر دوتا طهورا
مامان ثمین
21 بهمن 91 9:09
سلام عزیزم مرسی ازلطفت گلم شرمنده من درمورد متن ثابت اول وبلاگ[وان یکاد....] راهنمایی میخوام چطوری میشه توی همه صفحه ها ثابت بزازیمش
مامان ثمین
24 بهمن 91 19:43
سلام خوبین
اومدین احوال پرسی عزیزم


سلام خانمی
مرسی از احوال پرسی تون ما خوبیم
محدثه
25 بهمن 91 23:59
سلام خاله جونم خوبی ؟؟؟؟؟عزیز دلم چطوره ببخشید دیر اومدم ....
هرکجا که هستید دوســـــــتــــتـــــــون دارمـــــــ


سلام عزیزم
تو خوبی؟خیلی وقته نیستی؟!نگرانت بودم!
ممنونم عزیزم
مسافران آسمانی
29 بهمن 91 17:53
ماشااله ...چقدر این طهورا خانم خوشکل و ناز شده...بوس بوس بوووووووووس


مرسی خانمی
ماچ ماچ