نازلی طهورا نازلی طهورا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

❤❤ نازلی قیزیم طهورا ❤❤

:)

1392/5/13 19:28
نویسنده : مامانی طهورا
1,430 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام صد تا سلام هزار و سیصد تا سلام ...

حالتون خوبه مامانای عزیز ؟قلب نی نی های گلتون چطورن؟قلب طاعات و عبادات قبول باشه ایشالهفرشته

دوستای عزیزم که جویای احوالمون  بودین ببخشین اگه نگرانتون کردیم الحمدلله ما خوبیم لبخندفقط به خاطر یه سری مسایل که بعد از اسباب کشی پیش اومداوه  دیگه وقت نکردم زیاد بیام پای نت عینک  الانم اومدم که یه خبری از خودمون بدم و دوباره یه مدت نا معلومی  جیم شم زبان

ببخشین که در نهایت کامنتها رو بی جواب تایید کردم خجالت

ضمنا  شرمنده که فعلا نمیرسم بیام وباتون انشاله سر فرصت میام پیشتون دلم برای تک تکتون تنگ شده قلب

راستی  الان که کامنتارو میدیدم تقریبا هفت هشت نفری ازم خواسته بودن به نی نی هاشون که تو مسابقه شرکت کرده رای بدم من خودم که یه خط بیشتر ندارمابله ولی سعی میکنم با خطای دیگه به همه نی نی ها  رای بدم از خود راضی انشاله که همگی برنده میشینهورا

اسم اونایی که کامنت گذاشته بودن رو تو ادامه مطلب میزارم باز اگه کسی از قلم افتاده بگه که بعدا شرمنده نشیم یادتون نره تا آخر امشب بهم اطلاع بدین لبخند

خب دیگه تا یه آپی دیگر و یه سلامی دیگر درود و دو صد بدرودقلب

علی خوشتیپ  کد 118

النا جون کد 138

ثمین جون  کد 102

نورا جون کد 190 

فاطمه زهرا جون کد 192

آیسل ناز  کد 124

حدیث خوشگله کد 206

نوژان جون کد581

پسندها (5)

نظرات (0)