نازلی طهورا نازلی طهورا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

❤❤ نازلی قیزیم طهورا ❤❤

شیر خوار حسینی ما

1390/11/6 11:49
نویسنده : مامانی طهورا
1,194 بازدید
اشتراک گذاری
                                                               السلام علیک یا ابا عبدالله                                                                                                                                                  
  طهورای گلم خیلی وقت بود که منتظر امروز بودم تا وبلاگت رو افتتاح کنم آخه امروز روز شیر خوارگان حسینیه تو هم شیر خوار حسینی مایی.دختر نازم امروز برده بودیمت مراسم عزاداری حضرت علی اصغر،کوچکترین سرباز امام حسین علیه السلام .عزیزم دلم میخواد تو هم سرباز امام زمانت باشی.
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان پریسا
6 آذر 90 0:21
الهی آمین


خاله هدي ياسمين زهرا
12 آذر 90 0:36
ماشااله
مامان امیرحسین
26 مهر 91 18:17
سلام.طهورا دلم برات تنگ شده عزیزم .مامانی رمز میدی به من ؟


مامان امیرحسین
26 مهر 91 18:19
سلام.طهورای عزیزم دلم برات تنگ شده.مامانش رمز به من می دی ؟دلم خیلی می خواد ببینمش.


فهیمه|مامان هدی سادات
3 آبان 91 10:44
_________✿✿
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
______✿✿
_______✿✿
________✿✿
_________✿✿
__________✿✿
__________✿✿
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
______✿✿
_______✿✿
________✿✿
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
______✿✿
_______✿✿
________✿✿
_________✿✿
__________✿✿
__________✿✿
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
______✿✿
_______✿✿
________✿✿
_________✿✿
_________✿✿
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
سلام:
چرا نظرات رو غیرفعال کردید؟؟؟

عزیزم علیرغم میلم بدلایلی که نمیتونم بگم وبلاگمون رمز دار شده و نظرات غیر فعال!
دوستتون داریم

مامان 2بهونه قشنگ زندگی
9 آبان 91 12:08
سلام مامانی طهورا من چند بار اومدم وبتون همش رمز داره ومن از نازگلت عکسی ندیدم چند صفحه هم گشتم و نظر بدهید هم نبود این قسمت رو گیر آوردم برای نظر دادن


مامان معراج
10 دی 91 23:16
سلام عزیزم مرسی که به وب پسرم سر زدید . من هم همچنان وب طهورا رو دنبال میکنم ولی متاسفانه چه فایده داره همه ی مطالبتون رمز داره

شرمنده شما و همه دوستان .


فاطمه
30 دی 91 19:47
به من رمز نمیدید
چقد ناز خوابیده

روم سیاه خواهر

مامان ثمین
19 بهمن 91 4:16
قربونت بشم چقدرتوناززززززززززززززززی
ماشااله


چشماتون نازه خاله
مامان کمیل و کیان
14 تیر 92 21:30
عزیزم چه معصوم خوابیده .مامانی پیش مانمیایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟