نازلی طهورا نازلی طهورا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

❤❤ نازلی قیزیم طهورا ❤❤

نظرات (19)

محدثه
26 آبان 91 17:21
سلام خاله جون خوبی؟؟ عسلم چطوره ؟؟؟ خاله تلگرافم رسی؟؟؟ خاله جون همه ی پستاتون برام رمزدار میومد و لینک نظردهید نداشت به جز همین یه پستتون
مریم
26 آبان 91 17:34
خوشا احوال مردانی ، که سیراب از عطش رفتند دو و هفتاد پروانه ، که رفتند و محرم شد
زهرا دخترخاله
27 آبان 91 21:15
سلام خاله جون چهههههه عجب به نقل از طهورا:بعلهههههههههههههههههههههه
آرامش
28 آبان 91 20:41
سلام نه عجب بالا بیز پیام گویا بیلدخ گینه... گفتم که فقط امام رضا میدونه تو دلم چه خبره فقط امام رضا آبجی جونه فسقل دعا کن برم مشهد با امام رضا کاره واجب دارم از راه دور نمیشه
آرامش
28 آبان 91 21:04
راستی یادم رفت بگم قالبتون خــلـــی خوشگل شده... فسقلم ببوس...
مامان علیرضا
29 آبان 91 23:03
دل را اگر از حسين (ع)بگيرم چه كنم بي عشق حسين (ع)اگر بميرم چه كنم فردا كه كسي را به كسي كاري نيست دامان حسين (ع)اگر نگيرم چه كنم فرا رسیدن ماه محرم را بر شما وعاشقان امام حسين(ع) تسليت عرض مينمايم
ماماني زينب
30 آبان 91 16:06
سلام دوست خوب من. دختر ناز و خوشگل. ازتون معذرت ميخوام كه دير به دير مي تونم نظر بزارم. آخه رايانه‌ي خودمون خراب شده و هر وقت بيايم خونه مامان جون مي تونيم به وبلاگ ها سر بزنيم. ولي مطمئن باشيد كه هر وقت تونستيم بهتون سر ميزنيم. فقط شايد نتونم هر دفعه براتون نظر بزارم. باز هم ببخشيد. ما هميشه منتظر شما هستيم. التماس دعا
مامان سویل
2 آذر 91 9:38
سلام خانومی خوب هستین؟؟طهورا جونو از طرف من محکم بوسش کن خیلی دلم براتون تنگ شده
مامان طهورا عسلی
5 آذر 91 15:37
سلام عزیزم. خوبی؟ یه سوال دارم. آخه چرا یهو اینجوری شدی؟ بعد زلزله بود درست میگم؟؟؟؟؟ تو این مدت همش فکرم مشغول بود. ما رمز نخواستیم شاید ما رو قابل نمیدونی فقط حداقل یه جواب بده که چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ثمين
5 آذر 91 19:02
سلام عزيزم خوبي؟ اتفاقي اومدم و بالاخره تونستم نظر بزارم! چرا ديگه نمياي پيشمون؟ چرا همه پست هاتون رمز دار شدن؟ من خيلي اينجا اومدم و لينك نظر دادن كار نميكرد تا اينكه الان نا اميد اومدم و دوباره امتحان كردم و شد! خوشحال ميشم اگه شركت كني در مسابقه! بعدشم منم رمز ميخوام! يعني لطفا! يه چيز ديگه! شما آذربايجان هستيد؟ زلزله اومد شما كجا بودين! خدا ميدونه چقد دلواپس تون بودم!!! ايشاله هميشه سالم باشين
مادر کوثر
6 آذر 91 13:33
سلام دوستم .کوثر تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 52 هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داری به دخترم و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدی. اینم لینکش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php ممنونممممممممممم
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
8 آذر 91 10:49
برای چندمین بار آمدیم، در بسته بود رفتیم. التماس دعا
مامان فاطمه
10 آذر 91 16:38
sلام عزیزم ببخشید همیشه بهتون سر میزنم ولی همه مطالب رمز دارن؟ همیشه همینطوره؟ پس دیگه نیام؟
سميه
11 آذر 91 10:11
سلام عزيزم شرمنده چون ديدم ترك هستيد گفتم ازتون بپرسم "عاشكم نازلي بيك" يعني چي؟ اصلاً تركيب جمله اش درسته؟ پيشاپيش ازتون ممنونم.
پویا تم
1 دی 91 15:40
سلام عزیزم برای طراحی تم تولد و جشن دندونی وتقویم1392 برای کودکتون به وبلاگم سر بزنید
مامان شادی
10 دی 91 11:17
سلام مامانی مرسی که به وب شادی سر زدید چرا همه ی مطالب رمز دارند؟ میشه بهم رمز بدید؟ طهورا جون را ببوس :
مهدی کوچولو
10 دی 91 19:23
سلام عزیزم به من فقط رمز آتلیه رو داده بودید که فکر کنم اونم عوض کردید،امیدوارم هر جا هستید سلامت باشید
مامان فاطیما
29 دی 91 22:18
خصوصی گلم


عزیزم کدام خصوصی؟!
مامان پرنیا
15 بهمن 91 14:24
اگه می شه به منم رمز بدید ممنون می شم