نازلی طهورا نازلی طهورا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

❤❤ نازلی قیزیم طهورا ❤❤

نظرات (5)

زهرا از نی نی وبلاگ213
24 اردیبهشت 91 10:31
کودکم کمی تب داشت شب زودتر از همیشه خوابید ..... نیمه شب از جا پریدم انگار کسی صدا میزد: مامان ...مامان.... همسرم راحت و آسوده خوابیده بود و همه جا غرق در سکوت... "خواب دیده ام آری خواب دیده ام" هنوز چشمم گرم نشده بود که دوباره شنیدم: مامان..... مامان پریدم و سریع به اتاق کودکم رفتم ونگاهش کردم مثل فرشته ای معصوم و زیبا در خواب ناز بود لحافش را مرتب کردم وصورتش را بوسیدم دلشوره داشتم همه جای خانه را سرک کشیدم و دوباره به بستر رفتم اینبار خیلی واضح تر و بلند تر از قبل... انگار هزاران نفر همزمان فریاد میکردند: "مامان....مامان..." تا اتاقش دویدم ! تب داشت پایین تخت نشستم به موهایش دست کشیدم و دستمال نمدار را هر چند دقیقه یکبار عوض کردم خسته بودم اما خواب به چشمانم نمی آمد آرزوهایی که برایش داشتم را مرور می کردم تا سپیده دمان.... "روز مادر مبارک"
زهرا خاله دختر
25 اردیبهشت 91 18:10



شیوا
27 اردیبهشت 91 19:24
ما که این کارا رو برای مامانمون نکردیم که خسته بشه

آفرین !آخه شما دخمل خوبی هستی
ثمین
30 اردیبهشت 91 18:45
سلام!
یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه:
چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟
خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن!
منتظرتون هستیم

بروی چشم

مامان 2بهونه قشنگ زندگی
17 آبان 91 11:22
سلام چرا برای پست ها رمز میزارین من همیشه میام ولی مطلب و عکس نمی بینم یه دلیل خصوصی داره؟


آره عزیزم دلیلش خصوصیه