نازلی طهورا نازلی طهورا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

❤❤ نازلی قیزیم طهورا ❤❤

فرزندم دوستت دارم

1391/2/23 14:54
نویسنده : مامانی طهورا
1,806 بازدید
اشتراک گذاری

 

فرزند عزیزم:

آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی،
اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم را کثیف کردم ویا نتوانستم لباسهایم را بپوشم
اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است
صبور باش و درکم کن
یادت بیاور وقتی کوچک بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت عوض کنم
برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم بارها و بارها داستانی را برایت تعریف کنم...
وقتی نمیخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن
وقتی بی خبر از پیشرفتها و دنیای امروز سوالاتی میکنم،با تمسخر به من ننگر
وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی حافظه ام یاری نمیکند،فرصت بده و عصبانی نشو
وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند،دستانت را به من بده...همانگونه که تو اولین قدمهایت را کنار من برمیداشتی....
زمانی که میگویم دیگر نمیخواهم زنده بمانم و میخواهم بمیرم،عصبانی نشو..روزی خود میفهمی
از اینکه در کنارت و مزاحم تو هستم،خسته و عصبانی نشو
یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم
کمک کن تا با نیرو و شکیبایی تو این راه را به پایان برسانم

فرزند دلبندم،دوستت دارم
 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آرامش
23 اردیبهشت 91 16:36
سلام خیلی خیلی جالب بود یه چیزی بگم؟؟؟؟؟ نمیتونم نگم باید بگم منو که میشناسی عکسا شبیه یه نفره وای الان میترکم بگم کی؟ فکر کنم خودت گرفته باشی کی... اینجا نمیشه گفت بعد میگم وای خیلی عکس نازیه خیلی خوشم اومد راستی نظرتو راجع به آهنگم نگفتی
نانازیا
23 اردیبهشت 91 16:47
سلام شما هم بیاین برای کوچولوتون توی نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها یه خونه درست کنین شاد باشید www.nanazia.ir نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها
نایسل
23 اردیبهشت 91 17:47
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛ هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. . زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !! نفس تازه كن بانو .. "روزت مبارك
مامان آیسل
23 اردیبهشت 91 23:17
آنا گونون سیزه تبریک دیییرم ...نازلی طهورانین اوزونن اوپون
زهرا خاله دختر
25 اردیبهشت 91 18:20
خیلی جالب بود
عکسه خیلی جالبه
فهمیدم منظور نویده کیه


کیه به منم بگینD:
مریم مامان ستایش
8 خرداد 91 1:59
عزیزم با اجازت این متنو کپی کردم تو وبلاگم اگه دوست نداشتی تا پاکش کنم.ممنونم


خواهش میکنم عزیزم بفرمایین قابل شما رو نداره