نازلی طهورا نازلی طهورا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

❤❤ نازلی قیزیم طهورا ❤❤

فرشته ای بنام مادر

1391/2/22 16:42
نویسنده : مامانی طهورا
710 بازدید
اشتراک گذاری

 

کودکی که آماده تولد بود نزد خدا رفت و از او پرسید:می گویند فردا شما مرا به زمین می فرستید،اما من به این کوچکی وبدون هیچ کمکی چگونه می توانم برای زندگی به آنجا بروم؟خداوند پاسخ داد:در میان تعداد بسیاری از فرشتگان،من یکی را برای تو در نظر گرفته ام، او از تو نگهداری خواهد کرد.
اما کودک هنوز اطمینان نداشت که می خواهد برود یا نه: اما اینجا در بهشت، من هیچ کاری جز خندیدن و آواز خواندن ندارم و این ها برای شادی من کافی هستند. خداوند لبخند زد: فرشته تو برایت آواز خواهد خوان دو هر روز به تو لبخند خواهد زد تو عشق او را احساس خواهی کرد و شاد خواهی بود.

کودک ادامه داد: من چگونه می توانم بفهمم مردم چه میگویند وقتی زبان آنها را نمی دانم؟..خداوند او را نوازش کرد و گفت: فرشته تو، زیباترین و شیرین‌ترین واژه هایی را که ممکن است بشنوی در گوش تو زمزمه خواهد کرد و با دقت و صبوری به تو یاد خواهد داد که چگونه صحبت کنی.

کودک با ناراحتی گفت: وقتی می خواهم با شما صحبت کنم ،چه کنم؟ اما خدا برای این سوال هم پاسخی داشت: فرشته ات دست هایت را در کنار هم قرار خواهد داد و به تو یاد می دهد که چگونه دعا کنی.

کودک سرش را برگرداند و پرسید: شنیده ام که در زمین انسان های بدی هم زندگی می کنند،چه کسی از من محافظت خواهد کرد؟ فرشته ات از تو مواظبت خواهد کرد ،حتی اگر به قیمت جانش تمام شود.

کودک با نگرانی ادامه داد: اما من همیشه به این دلیل که دیگر نمی توانم شما را ببینم ناراحت خواهم بود. خداوند لبخند زد و گفت: فرشته ات همیشه درباره من با تو صحبت خواهد کرد و به تو راه بازگشت نزد من را خواهد آموخت،گر چه من همیشه در کنار تو خواهم بود.

در آن هنگام بهشت آرام بود اما صداهایی از زمین شنیده می شد.
کودک فهمید که به زودی باید سفرش را آغاز کند.او به آرامی یک سوال دیگر از خداوند پرسید:خدایا !اگر من باید همین حالا بروم پس لطفآ نام فرشته ام را به من بگویید..

خداوند شانه او را نوازش کرد و پاسخ داد:نام فرشته ات اهمیتی ندارد،می توانی او را مـادر صدا کنی.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مهتاب
22 اردیبهشت 91 16:53
…...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق لبخند مهربان تو جا در تنم دمید فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو دست نوازش تو به فریاد من رسید روزت مادر مبارک . . .
مامان آرینا موفرفری
22 اردیبهشت 91 18:15
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید.
روزت مبارک مادر . . .




فاطمه معصومه
22 اردیبهشت 91 18:18
سلام کاش همانطور که به زیبایی توصیف کردید اینگونه باشیم وکودکانمان را با خدا بیشتر دوست کنیم.
روز مادر مبارک عزیزم



محدثه
22 اردیبهشت 91 18:20
مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است

مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است

فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب

کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است



شیوا
22 اردیبهشت 91 20:29
نه………….برای مادرت یک کاری بکن
فردا نه
…چند ساعت بعد هم نه
…چند ثانبه دیگر هم نه…
…همین الان
……برای مادرت یک کاری بکن
اگر زنده است دستش را
اگر به آسمان رفته است …قبرش را….
اگر پیشت نیست …یادش را….
اگر قهری…چهره اش را….
اگر آشتی هستی پایش را…
ببوس…….
روز مادر و زن مبارک خاله ی عزیزم و طهورا زن آینده

شیوای عزیز دوستت داریم
آرامش
23 اردیبهشت 91 0:12
سلام
خجسته میلاد تک گل باغ محمدی بر شما منتظرین مهدی فاطمه مبارک باد
التماس دعا

یا علی

یا زهرا

آرامش
23 اردیبهشت 91 0:54
سلام مامان خانم روزتون مبارک یه جورایی امسال سال اولیی دیگه دو پسته شدی هم همسری هم مامان مبارکت باشه بله آهنگ وبمو عوض کردم چه طوره این خوبه یا قبلی؟
مامان پریسا
23 اردیبهشت 91 2:09
سلام. من هم روز مادر و تولد حضرت فاطمه رو به شما تبریک میگم. در ضمن مجددا" اپیم تشریف بیارید. http://www.3jokes.com/images/2008/Data03/Mothers_Day/3Jokes_Mother%20(23).jpg
مامان سانای
23 اردیبهشت 91 8:16
گونون مبارک مهربان آنا
مامان یسنا گلی
23 اردیبهشت 91 9:21
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه «مادر» است. زیباترین خطاب «مادر جان» است. «مادر» واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک
ایدا
23 اردیبهشت 91 10:21
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم . . .
مامان سامیار
23 اردیبهشت 91 14:12
به یاد می آورم لحظه های فراز را که : صدای او اعتبارم می بخشید و لحظه های نشیب را که اعتمادم به یاد می آورم افرای افراشته ای را ، به یاد می آورم مادرم را . . . مامان مهربون روزت مبارک
زهرا از نی نی وبلاگ213
24 اردیبهشت 91 10:32
سلاااااااااام اگه دوست داری با هم تبادل لینک کنیم

سلام عزیزم خوشحال میشم

مامان احسان
24 اردیبهشت 91 11:16
روز فرشته های بی بال مبارک..

:

آفتاب مهتاب
25 اردیبهشت 91 14:42
اگر 4 تكه نان باشد و ما 5 نفر باشيم تنها مادر است كه از مزه نان خوشش نمي آيداز ياد نبري چه گوهري در بر داري روزت مبارك



زهرا خاله دختر
25 اردیبهشت 91 18:28
متن فوق العاده زیبا بود
روزت مبارک خاله جونی

مرسی زهرا جونی