نازلی طهورا نازلی طهورا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

❤❤ نازلی قیزیم طهورا ❤❤

حضرت زهرا دلش از یاس بود

1391/2/17 9:21
نویسنده : مامانی طهورا
870 بازدید
اشتراک گذاری

 

حضرت زهرا دلش از یاس بود...

عشق من پائيز آمد مثل پار ... باز هم ما باز مانديم از بهار  ... بايد از فقدان گل خونجوش بود ... در فراق ياس مشكي پوش بود ... ياس بوي مهرباني مي دهد ... عطر دوران جواني مي دهد ... ياسها يادآور پروانه اند ... ياسها پيغمبران خانه اند ... ياس را يك شب گل ايوان ماست ... ياس تنها يك سحر مهمان ماست ... ياس را آئينه ها رو كرده اند ... ياس را پيغمبران بو كرده اند ... ياس بوي حوض كوثر مي دهد ... عطر اخلاق پيمبر مي دهد ... حضرت زهرا دلش از ياس بود ... دانه هاي اشكش از الماس بود ... داغ عطر ياس زهرا زير ماه ... مي چكانيد عطر حيدر را به چاه ... عشق محزون علي ياس است و بس ... چشم او يك چشمه الماس است و بس ... اشك مي ريزد علي مانند رود ... بر تن زهرا گل ياس كبود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهتاب
5 اردیبهشت 91 12:16
ای روح دو صد مسیح محتاج دَمَت / زهرایی و خورشید غبار قدمت کی گفته که تو حرم نداری بانو؟ / ای وسعت دلهای شکسته ، حَرَمت . . . شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تسلیت باد
زهرا خاله دختر
5 اردیبهشت 91 16:05
سلام شهادت حضرت فاطمه تسلیت
مامان ریحان عسلی
5 اردیبهشت 91 16:40
كاش از قلبم به قبرش راه داشت كاش زهرا هم زيارتگاه داشت
آرامش
6 اردیبهشت 91 12:42
عشق محزون علی یاس است و بس چشم او یک چشمه الماس است و بس اشک می ریزد علی مانند رود بر تن زهرا: گل یاس کبود گریه کن زیرا که دُخت آفتاب بی خبر باید بخوابد در تراب این دل یاس است و روح یاسمین این امانت را امین باش ای زمین نیمه شب دزدانه باید در مغاک ریخت بر روی گل خورشید، خاک اللهم عجل لولیک الفرج یا علی
مهتاب
7 اردیبهشت 91 10:33
سلام گلم عزداریاتون قبول باشه .لطفا بیا وب من برای طهورا گل یک آرزوی قشنگ بکن منتظرم

چشم حتما میام

علاقه مندی های من(مهدی پاکدل)
7 اردیبهشت 91 14:43
من برای اولین باره که اومدم تو وبلاگت .
ولی بایک نگاه 100000000دل عاشق دخمر خوشگلت شدم .
حتما واسش اسپند دود کن واز طرف من محکم بوسش کن.

لطف دارین شما خیلی ممنونم از محبتتون